Wednesday, August 27, 2014

Lehar és a tisztesség

Csak azért írom le, hogy ne maradjon ez észrevétlenül.

Az egykor a NOLBlog-on aktív Lehar nicknevű bloggerről szólok, az ő fő blogjáról a WP-en. Ezt gyakran olvastam, sokszor hozzá is szóltam. Részben azért, mert én is ott tartom összes írásomat, részben meg azért, mert volt több érdekes cikk.

A blogban gyakori szereplő több szélsőbbos magyarajkú izraeli zsidó, akik mindenkit antiszemitának, de a legjobb esetben Izrael ellenségének minősítenek, aki bármiben kétségbe vonja a zsidó szélsőjobb téziseit. Kedvenc vesszőparipájuk a palesztín nép nemlétezése, ez ügyben harapnak, ha ellenvéleményt látnak. Én, valamiféle csoda folytán, éppenséggel megúsztam az antiszemitának minősítést, de az viszont "kiderült" rólam, hogy Izrael esküdt ellensége vagyok és aktívan támogatom a palesztín  terrorizmust.

A tisztesség kedvéért hozzáteszem: maga Lehar mindig tartózkodott a rasszista, fasiszta, kirekesztő szövegektől, ilyet ő személyesen sosem írt le, de minden esetben amikor blogjában ilyen vélemények jelentek meg, azokat szótlanul tudomásul vette, míg az ellenvéleményekkel viszont vitába szállt. Azaz félénkén, de kiállt a fasiszták mellett.

Érdekes módon a magyarajkú zsidó szélsőjobb magyarországi ügyekben szinte mindig ultraliberális és antifasiszta. De ezt a jelenséget már megmagyaráztam.

Mindezt nem hoztam volna szóba, mert végülis jelentéktelenség, hogy a zsidó fasiszták nyomására Lehar kitiltott egyébként alacsony olvasottságú blogjából, de úgy vélem, ez mégis fontos adalék a mai világ dolgainak megértéséhez.

truthlie

1 comment:

  1. Ne búsulj, annyi más blog van, ahol szívesen fogadják az értelmes hozzászólókat:)
    Ha zsidó témában vitatkozni akarsz ajánlom a jezsuita blogot.

    ReplyDelete